بایگانی دوم

قلم و لوح چو اینجا برسیدیم شکست

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

باید دوازده نمره رو بگیرم

این شعار این ترم منه، برای ریاضی ۲.

امروز اولین جلسه انجمن رو شرکت کردم. از دوازده و نیم بود تا سه و نیم. کلاسِ ۲-۴اَم رو نرفتم‌. به قول آقای زمانی کاش حرف‌ها در حد شعار نَمونه. (مثل حرف بالای من!) جلسه‌ی بعد هم یکشنبه‌ست.

فردا هم ان‌شاالله سوال‌های یکی از اساتید رو تحویل بدم و جواب یکی دیگه از اساتید رو بگیرم.

وقت کردم یکم هم ریاضی بخونم!


پی‌نوشت: اینقدر نت کتابخونه خوبه آدم دلش می‌خواد بشینه و هی سوال طرح کنه! برای مصاحبه.

۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۵۶ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مرضیه علیزاده

Os

     بخش اول کلمه "اُ" به معنای فشار آوردن و هل دادن است و نشانگر تواضع، فروتنی، بزرگواری، شکیبایی، روحیه‌ی سلحشوری و اهمیت تلاش و رویارویی با تمام موانع و عقب راندن آن‌ها می‌باشد و مفهوم آن عبارت است از "تلاش صد در صد". بخش دوم کلمه "س" به معنای "تحمل کردن و بردباری است" و نشانگر جنگندگی، جنگجویی، مبارزه، شهامت، روحیه‌ی پشتکار، تحمل دردها و مقاومت در برابر آن‌ها با روحیه‌ی بالاست.

این یه تیکه رو میشه تعمیم داد به کل جزوه‌ای که نخوندم و هشت صبح فردا ازش امتحان دارم!

۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۲۸ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مرضیه علیزاده

بابای بزرگ

امشب دوست داشتم اینقدری کوچیک شم تا بتونم دوباره موقع رکوع بابا تو نماز، بپرم رو کولش. به قول آبجی وقتی بابا از رکوع می‌رفت به سجده، یه هیجانی داشت که نگو...!

و اینکه؛ پدربزرگ شدن هم خیلی بهش میاد.

۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مرضیه علیزاده

ثریای اتاق ۲۸

امشب با ثریا آشنا شدم. دو ساعت تمام گوش کردمش و نفهمیدم چطور گذشت. انگار می‌دونست باید چی بگه. یادمه بار اول که دیدمش با خودم گفتم: چه چشم‌های خوشگلی. حالا همین چشم‌قشنگ چند دقیقه پیش روبروی من نشسته بود و روحم رو بالا و پایین می‌کرد. تو همین دو ساعت خیلی چیزها درباره‌ام فهمید که برای بقیه مجبورم بارها توضیح بدم. هم‌چین میگم دو ساعت... واقعاً چطور گذشت؟ انگار دلم نمی‌خواد بخوابم. میشه صبح که بیدار شدم حرف‌هامون یادم نره؟ میشه دفعه‌ی بعد که رفتم پیش ثریا، حرفی برای گفتن داشته باشم؟ میشه دوباره با ثریا حرف بزنم؟ میشه لطفاً؟
۰۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۲:۴۵ ۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
مرضیه علیزاده